Nyhetsbrev 2017-06-02

Mitt senaste nyhetsbrev finner du under fliken ovan.

Jag berör bland annat följande områden:

  • Opinionsläget
  • Österåker som moderat förebild
  • Ett par intressanta möten och besök
  • Nationaldagsfirande 6/6

Nu på tisdag den 6/6 är det traditionellt nationaldagsfirande på Ekbacken mellan klockan 14-16. Jag håller mitt nationaldagstal klockan 15. Vi se väl där?

Trevlig helg!

Det här inlägget postades i 1. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nyhetsbrev 2017-06-02

  1. Tage Lundberg skriver:

    Jag kommer till Ekbacken 6 juni.

Kommentera

