Omnämnande i DN i dag med anledning av mina kryss

DN har ett reportage om de populäraste politikerna i länet som fått många kryss. Även jag är omnämnd där.#08pol #osteraker #val2014

Jag är självfallet stolt, glad och tacksam för det förtroende som väljarna visat mig och kommer göra mitt bästa för att vårda det förtroendet och se till att verka för den politik vi gick till val på! Ett stort tack till just du som satte ett kryss vid mitt namn på den moderata valsedeln!

Kommande mandatperiod kommer jag fortsätta att ha öppet hus och göra verksamhetsbesök och på andra sätt vara synlig och tillgänglig. Via olika sociala medier kommer jag dela med mig av min vardag och det som händer i politiken.

Det här inlägget postades i 1 och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

