Trevlig och avkopplande sommar önskar jag dig!

Sommarsverige

Nu är det dags för några veckors ledighet med avkoppling, vila, bad och förhoppningsvis sol. Jag ska i huvudsak ägna mitt fokus på mina barn och bokläsning. Tänk så skönt att under några veckor kunna läsa annat än kommunala handlingar!

Jag vill slå ett slag för kommunens hemsida om du söker aktiviteter på hemmaplan under sommarledigheten. En länk med en sammanställning på aktivitetsförslag finns här. Jag rekommenderar sol och bad på någon av kommunens nyupprustade och fräscha badplatser eller varför inte stärkande promenader på till exempel Hälsans stig? Har man möjlighet att ta sig ut är ju så klart vår vackra skärgård en lisa för själen.

Jag önskar dig en riktigt trevlig, avkopplande och stärkande sommar!

Sommar i arkipelagen

Det här inlägget postades i Österåker, kommun, Skärgårdskommunen Österåker, Sol & Värme och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Trevlig och avkopplande sommar önskar jag dig!

  1. Thomas Claesson skriver:

    Jag önskar dig skön ledighet, det behöver du förstås. Vi är nu i Haverdal, norr om Tylösand, med två barnbarn. Innan vi åkte hit och var hemma hade vi två andra barnbarn och då besökte vi Brevik med den nya fina lekplatsen. Då kan jag framföra ett önskemål om en lekplats i centrala Åkersberga, t ex i Järnvägsparken, Hälsningar Thomas

Kommentera

